ค้นหาข้อมูลใน Blog

Saturday, January 15, 2011

เพลง "บั้งไฟลืมค้าง" ปอยฝ้าย มาลัยพร

เพลง "บั้งไฟลืมค้าง"
ศิลปิน ปอยฝ้าย มาลัยพร
อัลบั้ม มันต้องถอน
วางแผง 2551

(เนื้อพลงไม่สมบูรณ์)

ภาพในวันเก่า ปีก่อนสะท้อนหัวใจ นัดกันมาบุญบั้งไฟ จังได๋ จังได๋ ต้องได้พ่หน้า รอยยิ้มเศร้าๆ ของเจ้าต้องโบกมือลา อ้ายยังจำได้ติดตา ทั้งที่ผ่านมาก็นานเป็นปี แต่แล้วที่ทำสัญญา ก็ถูกคนมา เข้ามาย่ำยี

โอ้พญาแถน แฟนผู้ข้า จังมาเปลี่ยนไป นัดกันมาบุญบั้งไฟ ทำไมถึงเป็นเช่นนี้ ทั้งที่สัญญาผ่านมาแค่เดือนเป็นปี หัวใจของเธอวันนี้ ลืมคนที่คนเคยควงปีกลาย ปีหนึ่งผ่านมาจากไกล หวังได้ทวงคำ ไม่คิดว่าสาวคนงาม หัวใจดำเหมือนหมื่อบั้งไฟ พาแฟนมาเย้ย บื้น บื้น ซ้อนมอเตอร์ไซต์ บอกเขาเข้ามาไกล้ไกล้ นี่บุญบั้งไฟ

(ลำ) โอ้ย เด้อ น้อง เด้อ น้อง แฟนผู้ข้าเป็นมาไปไลต่าง แฟนผู้ข้ามาเป็นไปไลต่าง ซำบั้งไฟขึ้นค้าง บ่โงหัวอ่วยคืน ยิ้มระรื่นขึ้นรถไปนำเขา ส่างเป็นคนลืมคาว มาซ่างเป็นไปได้

เขาจุดบั้งไฟ หายลับไปในก้อนขี้ฟ้า บ่คืนซำแฟนผู้ข้า ผู้บ่าวพาซ้อนรถหายไป บ่เห็นฮอดส้น จักไปก่นลี่อยู่ม่องได๋ อยู่ไส ย้านเด้อ ย้านมอเตอร์ไซต์ พาเจ้าไปสีกลงขี้ตม

(ลำ) เกือบเป็นลมถึกผู้สาวลมล้อๆ ยังบ่ป่วงเป็นพอ ยังเป็นปวดคือเก่า คือซุมขี้เหล้า เอาคนถิ่มไลทาง วาสนาของคนอกหัก ซำเสียคนรักน้อมาเป็นปี ของคนขี้เหล้า เศร้าหัวใจเต็มที่ ผู้หญิงลวงหลอก คือสิพอกันที ซำนี้ยังป่วง .... เซิญโลดหล่าไปม่วนกับเขาๆ คำสัญญาของเฮาซำบั้งไฟลืมค้าง ซ้ำบั้งไฟน้อลืมค้าง น้อลืมค้าง เออ เอย...

ฟังเพลง: http://www.4shared.com/audio/xdM5_h68/_online.html

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews